Wij helpen u graag
Wilt u meer informatie over onze producten en/of diensten of heeft u vragen of opmerkingen? Wij helpen u graag. Vul het onderstaand contactformulier zo volledig mogelijk in. Gegevens zoals uw kenteken helpen ons u sneller te helpen.
We hechten veel waarde aan een goede relatie met onze klanten. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Wanneer u ons dit laat weten, dan kunnen we hier ook iets mee doen. Via het onderstaande formulier kunt u uw klacht doorgeven. Wij nemen de klacht in behandeling en zullen binnen 10 werkdagen inhoudelijk reageren.
Contactgegevens
Wij zijn ook bereikbaar via onderstaand adres of telefoonnummer. U kunt natuurlijk ook direct contact opnemen met uw Audi-dealer.
Audi Financial Services Financieren/Verzekeren
Postbus 1119
3800 BC Amersfoort
T: (033) 479 17 21
E: financieren@audifinancialservices.nl
audiverzekering@allianz.nl
Audi Financial Services Leasen
Postbus 1591
3800 BN Amersfoort
T: (033) 454 95 55
E: leasen@audifinancialservices.nl
Geschillencommissie Private Lease
Heeft u een private leasecontract bij ons afgesloten en hebben wij een geschil niet naar tevredenheid opgelost? Dan is het mogelijk het geschil voor te leggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie Private Lease.
Geschillencommissie Private Lease
Bordewijklaan 46
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Of kijk op www.degeschillencommissie.nl. Download hier het Reglement Geschillencommissie Private Lease Bedrijven.
BKR-registratie
Heeft u een klacht over uw registratie in het BKR-register en hebben wij de klacht niet naar tevredenheid opgelost? u kunt uw klacht dan voorleggen aan het Kifid, het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Op de website van het Kifid leest u precies hoe dit werkt. Kifid zal de klacht behandelen volgens het reglement Geschillencommissie Kifid.